Meest gestelde vragen

Antwoord

Heb je een Hip & Trendy zonnebrilkoord besteld? Dan kun je deze binnen 2 werkdagen thuis verwachten. Heb je zelf een zonnebrilkoord samengesteld? Dan wordt de koord binnen drie werkdagen thuis bezorgd.

Antwoord

Bij ons betaal je geen verzendkosten, fijn he!

Antwoord

Omdat wij de verzendkosten zo laag mogelijk willen houden versturen wij de koorden op via brievenbuspost. Het is dus niet mogelijk om jouw bestelling te volgen. Je ontvangt wel bericht zodra wij het pakketje op de post hebben gedaan.

Antwoord

Als (jong)volwassenen pas je eigenlijk alle maten. Kies vooral de maat waarbij jij je prettig denkt te voelen.
– Maat S (68 cm) raden we aan bij de iets oudere kinderen (10 t/m 15 jaar).
– Heb jij lang stijl haar of kort en krullend? Dan raden wij maat M (78 cm) aan.
– Heb jij lang haar én ook nog een prachtige krullen? Dan raden wij maat L (88 cm) aan zodat de kralenkoord lekker speels in je haar kan ‘liggen’.

Let op: Wij raden aan om geen producten te bestellen voor kinderen onder de 10 jaar. Aangezien de producten van kleine kralen gemaakt zijn gemaakt kan dit stikkingsgevaar veroorzaken. 10 jaar of jonger en toch het product gebruiken? Dan zijn de gevolgen volledig voor eigen risico. 

Antwoord

Nee, jouw bestelling wordt via brievenbuspost verstuurd dus je hoeft niet thuis te blijven als jouw pakketje onderweg is. Weer een meevaller, zo hoef je niks te missen!

Antwoord

We gaan kijken wat wij voor je kunnen doen. Mail even naar info@zonnebrilkoordje.nl en vermeld daarbij je naam, bestelnummer en wat je graag aan jouw bestelling wilt wijzigen.

Antwoord

Nee, tot op heden leveren wij alleen in Nederland. Mogelijk zal dit in de toekomst veranderen.

Antwoord

Ga ten alle tijden voorzichtig met jouw nieuwe zonnebrilkoord om. Wij hebben het product zorgvuldig getest en heeft vele terassen, festivals en vakantie overleefd maar je moet er natuurlijk niet aan gaan lopen trekken. Wij verlenen natuurlijk garantie als je de zonnebrilkoord stuk ontvangt. Twijfel je of je recht hebt op garantie? Mail gerust even naar info@zonnebrilkoordje.nl en leg zo duidelijk mogelijk uit wat er is gebeurd.

Antwoord

Jammer dat de koord niet aan je verwachtingen voldoet. Je kunt het koord retour sturen. Deze moet binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Je ontvangt het aankoopbedrag nadat wij het product retour hebben ontvangen z.s.m. terug.

Product retourneren? Mail naar info@zonnebrilkoordje.nl en vermeld daarbij de volgende gegevens:
– Naam
– Adres
– Reden van retour
– Bestelnummer

Let op:  je ontvangt alleen geld terug als het product nog in originele staat verkeerd en dus niet is gebruikt/gedragen!

Oorbellen kunnen/mogen niet geruild worden wegens hygiënevoorschriften!

Antwoord

Wat vervelend dat je een klacht hebt! Je kunt je klacht mailen naar info@zonnebrilkoordje.nl. Vermeld daarbij even je naam, bestelnummer en natuurlijk de klacht. Wij zorgen z.s.m. voor een passende oplossing.

Antwoord

Oeps, zijn we iets vergeten? Mail je vraag naar info@zonnebrilkoordje.nl en wij beantwoorden jouw vraag z.s.m.!

Antwoord

We hebben geen winkel en je kunt ons dus niet bezoeken, echter kun je wel je product(en) retourneren naar het volgende adres:

Zonnebrilkoordje.nl
Vlugthovenstraat 26
2071AX, Santpoort-Noord
Nederland

Antwoord

Leuk dat je meerdere van onze koordjes wilt bestellen! Stuur ons even een mail (info@zonnebrilkoordje.nl) en vertel ons hoeveel zonnebrilkoordjes je wilt hebben en om welk model het gaat. Wij kunnen dan een mooie prijs voor jou maken.